• 1400/07/10
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 18 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1400

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1400

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1400

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت اتوماسیون به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/07/07 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1400/07/12  به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه  به عنوان رمز عبور استفاده نمایید .

-          افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.

 

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 – همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد.

2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 – پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد.

4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (3-3-6) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم 2: ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

تذکر مهم 3: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد ، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 1390/08/22 به بعد ) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند ، مجاز به ثبت نام هستند.

5- پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 - سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

-          نظام آموزشی  جدید (3-3-6): تصویر مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) با مهر و امضای مدیر دبیرستان« نمونه فرم »- تصویر کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش

-          نظام سالی واحدی   یا   ترمی واحدی: تصویر مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی-تصویر مدرک و یا گواهی دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان-تصویر کارنامه تحصیلی دیپلم با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش-تصویر کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش

-          دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگا ها و موسسات آموزش عالی با تاریخ انصراف از تحصیل حداکثر تا تاریخ 1399/12/25 لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند -5 فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن نمایند.دانشجویانی که به هر دلیل تا تاریخ  1399/12/25 نسبت به انصراف قطعی و انجام تسویه حساب با دانشگاه اقدام ننموده اند مجاز به ثبت نام نیستند . « نمونه فرم انصراف قطعی »

 

6- فرم های تعهد شماره 1، شماره 4 و شماره 6 « جهت دریافت فرم ها کلیک کنید »  (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          (فرم شماره 1)- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور-تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

-          (فرم شماره 4 ) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های  منطقه 1 و رزمندگان و ایثارگران می بایست فرم شماره 4 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

-          (فرم شماره 6) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های مناطق 2  و 3  می بایست فرم شماره 6 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

      تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 4 و 6 ندارند.

 7- فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت « دریافت فرم »   (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل فرم را اسکن نموده و بر روی سامانه ثبت نام  بارگذاری نمایید.

-          تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

 8- کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به سایت https://emt.medu.ir  مراجعه نموده وپس از تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست ، کد پیگیری را چاپ و آن را بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایید .(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) « فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »  

-          توجه داشته باشید در هنگام ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل یا سازمان استعلام گیرنده خود را "دانشگاه علوم پزشکی شیراز" انتخاب نمایید.

9 - کارنامه کنکور سراسری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)- « نمونه کارنامه »  

10–  فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به صورت فایل JPG  بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »

 

نکات مهم:

نکته 1 :  باتوجه به شیوع بیماری کووید – 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ، ثبت نام آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر حضوری  صورت می گیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق پیامک به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »

 

نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)  رشته های  پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می بایست مبلغ 120 میلیون ریال (معادل دوازده میلیون تومان) و رشته های  مقطع کارشناسی مبلغ 60 میلیون ریال (معادل شش میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 350 میلیون ریال (معادل سی و پنج میلیون تومان) جهت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 100 میلیون ریال (معادل ده میلیون تومان) جهت رشته های کارشناسی تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است را به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. پذیرفته شدگان و ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی خود درج و امضا نمایند.

 

نکته 3 : با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری انجام میگردد، لازم است بعضی از مدارک از طریق اداره پست به آدرس دانشگاه ارسال گردد. مدارک پستی عبارتند از:

 

الف: مدارک ذکر شده در بند 5  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (3-3-6) شامل اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه - اصل فرم 602(گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) - اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

 

ب: مدارک ذکر شده در بند 5  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل اصل گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی- اصل مدرک و یا گواهی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی

 

ج: سفته های مربوط به دانشجویان شهریه پرداز

 

در خصوص مرسوله پستی لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

- لطفا بر روی پاکت پستی با خط خوانا « نام و نام خانوادگی  - کد ملی - رشته قبولی و عبارت (مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 1400 )»  را درج نمایید .

-  مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و  با توجه به اینکه حاوی مدارک اصل می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.

- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

نکته 4 : پذیرفته شدگان محترم می بایست مدارک قید شده در نکته 3 بند های «الف – ب-ج » را به آدرس :شیراز- خیابان زند -دانشکده پزشکی -  مدیریت امور آموزشی دانشگاه -کد پستی 7134853185  پست نموده و رسید ارسال مدارک را به همراه رسید کد رهگیری تائیدیه ی تحصیلی اسکن و بار گذاری نمایند.

 

 

نکته 5 : کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1400 در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستانهای استان فارس باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک پستی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد.

 

نکته 6 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 7 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 8 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد. در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن (cam scan) استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 9 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.

نکته 10 : « دانشجویان مرد »  که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی »  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

نکته 11: پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ « گواهی اشتغال به تحصیل »   جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق « سامانه آموزشی سبا » ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل به صورت غیرحضوری است و پس از صدور از طریق سامانه در دسترس شما خواهد بود.

نکته 12: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور « کارنامه سبز »  صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید ، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟!

پذیرفته شده گرامی: « کارنامه سبز »  صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی است و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل  دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.

نکته 13 : با توجه به اینکه در حال حاضر به خاطر مسائل مربوط به بیماری کووید – 19  امکان استفاده از خوابگاه های دانشجویی  فراهم نیست و پیش بینی اختصاص خوابگاه برای متقاضیان ورودی جدید نگردیده است، برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری میسر نخواهد بود و همه دروس نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 برای دانشجویان ورودی مهر ماه به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد. جهت اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر حضوری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر آمده است مراجعه نمایید:

 

ردیف

نام دانشکده

آدرس وبسایت

شماره تماس آموزش دانشکده

توضیحات

1

دانشکده پزشکی

medicine.sums.ac.ir

07132307819

07132084074

07132084075

مربوط به دانشجویان رشته پزشکی

2

دانشکده دندانپزشکی

Dental.sums.ac.ir

8-36280114-071

داخلی258

مربوط به دانشجویان رشته دندانپزشکی

3

دانشکده داروسازی

Pharmacy.sums.ac.ir

07132424127

07132424128

داخلی217-227-269-279

مربوط به دانشجویان رشته داروسازی

4

دانشکده علوم توانبخشی

rehab.sums.ac.ir

36261081 -071

داخلی 207

مربوط به دانشجویان رشته های:فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی

5

دانشکده پیراپزشکی

Paramed.sums.ac.ir

07132295023

07132294720

رشته علوم آزمایشگاهی داخلی260

رشته رادیولوژی داخلی318

مربوط به دانشجویان رشته های:

رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی

6

دانشکده بهداشت

schealth.sums.ac.ir

37251001-071الی 5

داخلی : 266- 272-426

مربوط به دانشجویان رشته های: بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها

7

دانشکده پرستاری و مامایی

nurs-midwif.sums.ac.ir

58-07136474255

رشته پرستاری داخلی 171

رشته مامایی داخلی 194

رشته های اتاق عمل،هوشبری داخلی 217

مربوط به دانشجویان رشته های:

پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری

8

دانشکده علوم تغذیه

Scnutrition.sums.ac.ir

6-07137251001

داخلی 385

مربوط به دانشجویان رشته تغذیه

9

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

mgsch.sums.ac.ir

8- 07132340774

داخلی 229- 228

مربوط به دانشجویان رشته های:

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت

10

دانشکده پرستاری شهرستان آباده

abadehnurse.sums.ac.ir

07144361280

07144349592

داخلی 1

مربوط به دانشجویان رشته پرستاری شهرستان آباده

11

دانشکده پرستاری شهرستان لامرد

lamerdnurse.sums.ac.ir

52725300-071

مربوط به دانشجویان رشته پرستاری شهرستان لامرد

12

دانشکده پیراپزشکی شهرستان استهبان

estparamed.sums.ac.ir

09369363418

مربوط به دانشجویان رشته های:

علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل شهرستان استهبان

13

دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب

darabparamed.sums.ac.ir

53560320-071

داخلی 105 و 106

مربوط به دانشجویان رشته های:

علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی شهرستان داراب

14

مجتمع آموزش عالی شهرستان نورآباد ممسنی

mamasanipu.sums.ac.ir

07142541384

07142541387

مربوط به دانشجویان رشته های:

بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی شهرستان نورآباد ممسنی

15

مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان

shec.sums.ac.ir

36725220-071

36725221-071

09932958981

مربوط به دانشجویان رشته تغذیه شهرستان سپیدان

 

نکته 14 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:

-          با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال خود با کارشناسان تماس بگیرید.

-          با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.

-          در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8  لغایت 14 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. بجز روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه)

-          در صورت عدم امکان تماس تلفنی یا شلوغی خطوط تلفن می توانید از طریق سامانه saba.sums.ac.ir دکمه ارتباط با مسئولین – ارتباط با کارشناس ثبت نام کنکور سراسری سال 1400 درخواست خود را ثبت نموده و کد پیگیری و رمز عبور دریافت نمایید. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و از همان طریق پاسخ داده می شود . « دانلود فایل راهنمای تصویری »   

 

ردیف

نام دانشکده

رشته

نام کارشناس

شماره داخلی

1

دانشکده پزشکی

پزشکی

آقای پرچم

 

داخلی  216

E-Mail:Amoozesh12@ sums.ac.ir

2

دانشکده دندانپزشکی

دندانپزشکی

آقای قائدی

 

داخلی  208

E-Mail:aghaedi@sums.ac.ir

3

دانشکده داروسازی

داروسازی

4

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،

فناوری اطلاعات سلامت

5

دانشکده علوم تغذیه

تغذیه

6

مجتمع آموزش عالی شهرستان سپیدان

تغذیه شهرستان سپیدان

7

دانشکده علوم توانبخشی

فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی،شنوایی شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی

خانم کیان

 

داخلی  215

E-Mail:Kian_L@sums.ac.ir

8

دانشکده پیراپزشکی

رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی

9

دانشکده پرستاری و مامایی

پرستاری،مامایی،اتاق عمل،هوشبری

خانم فهندژ

 

داخلی 210

E-Mail:dabirm@sums.ac.ir

10

دانشکده بهداشت

بهداشت عمومی،بهداشت محیط،بهداشت حرفه ای،بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها

خانم یزدانی

 

داخلی 213

E-Mail: Amoozesh5@ sums.ac.ir

11

دانشکده پیراپزشکی شهرستان استهبان

علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل شهرستان استهبان

12

دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب

علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی شهرستان داراب

13

مجتمع آموزش عالی شهرستان نورآباد ممسنی

بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی شهرستان نورآباد ممسنی

14

دانشکده پرستاری شهرستان آباده

پرستاری شهرستان آباده

خانم ماهر

 

داخلی 209

E-Mail:Medamuz4@ sums.ac.ir

15

دانشکده پرستاری شهرستان لامرد

پرستاری شهرستان لامرد

خانم حاجی پور

 

داخلی 217

E-Mail:Medamuz3@ sums.ac.ir

16

کارشناس نظام وظیفه

(ویژه آقایان)

همه رشته ها

آقای جعفر زاده

داخلی 211

E-Mailpazireshshiraz@sums.ac.ir

17

کارشناس شهریه

(ویژه دانشجویان شهریه پرداز)

رشته های شهریه پرداز

خانم زارعی

داخلی 218

E-Mail: F_zarei 88@ yahoo.com

18

آقای موسوی

داخلی 238

dpt2301228851@sums.ac.ir

19

هماهنگ کننده ثبت نام

همه رشته ها

آقای پیشاهنگ

داخلی 219

E-Mail: pishahang_a@ sums.ac.ir

20

مرکز IT

همه رشته ها

آقایان مهندس همراهی-رعیتی-رهسپار

داخلی 240-236-206

E-Mail: hamrahi@sums.ac.ir

E-Mail: raeyati@sums.ac.ir

E-Mail: m_ rahsepar@sums.ac.ir

شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:

 32346950  ،  32346951 ، 32346952  ،  32346953 ، 32341259  ،  32341344 ، 32359318 

جهت ارتباط با کارشناسان ، لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.

 

نکته 15 (خیلی مهم) : اطلاعات تماس ذکر شده در بندهای قبلی این اطلاعیه منحصرا برای پیگیری مشکلات و رفع ابهام در امور آموزشی است. اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از امکانات رفاهی (اسکان، تغذیه، بیمه، وام تحصیلی، ...) و فرهنگی –ورزشی و فعالیتهای فوق برنامه در زمان مناسب از طریق معاونت محترم دانشجویی فرهنگی دانشگاه در دسترس پذیرفته شدگان محترم قرار خواهد گرفت. لطفا از تماس با شماره های ذکر شده فوق برای طرح سوالات خود در حوزه دانشجویی فرهنگی خودداری فرمایید.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 48020
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید